petek, 12. december 2008

Gledališki.

Mogoče. Vrjetno. Zelo vrjetno.
Hodla bom na gledališki, vrjetno, mogoče in to s hano, doro, laro, pa še enimi. Komi čakam. Jutr bo pa biiig day. S hano greemo. Kam že? Aia, na drsališče. Točno ;)
No ta objava še vedno ni tak douga kot so ene druge, bojo ene druge. Vem, da hočete da pišem ampak nimam idej, ne da se mi. Enostavno. Gledam v računalnik in razmišlam o čem nai pišem. Nimam pojma. Pa še kr gledam pa se spomnem na jutr in začnem pisat. In sem napisala. Ka ni to zanimivo? Ja, zdej pa gdo bo to brau. Bom kr nehala za fsak slučaj. Nism jst ampak sm spet jst. Hana. ampak pišem po poloninih navodilih. prašte jo. če čete, seveda ;) In to je to. Ne de mi/ji več. Jutr k bo sobota pride nova objava o drsališču in gledališkem. ko bom s hano. pa bom mal pisaala. Hana, komi čakam. Ona/jst tut komi čaka/m. Štekate. Jst pišem jst pa govorim. Skratka, jutr.

Cyo*

p.s.: spet by Hana, ampak sm sam pisala to kar mi je polona narekovala.

11 komentarjev:

eva. pravi ...

hehe.^^
Lara tut?
omg. <4

fjolla pravi ...

to je definitivno hana napisala.

eva. pravi ...

Itak.^^
Sej je vse Hana napisala. ;)

Deklica pravi ...

eva..hahaha >.<
joj fjolla, kei proti? x) hecam :*

ne ampak res mi je ona rekla, kai nai napišem. mislim naslov mi je ona rekla ;)

hf*
<4

Polona* pravi ...

jest sem ji rekal da naj mi napiše novo objavo pod naslov gledališki pa tud ona se je izmisnila ta naslov in sem rekla da je dober naslov pa da lahko piše objavo o tem naslovu
Polona<3

eva. pravi ...

Gledališki...
Kak izviren naslov.
Hehehehehe. ><
(brez zamere)

fjolla pravi ...

eva, ka ti gdaj ostaneš brez besede?
hahahahahaha........

fjolla pravi ...

zato te tut obožujem!kot prijatelco (eva).
sej tebe mam tut polona zelo rada, sam zaradi drugih razlogov, evo pa zarad tega.

fjolla pravi ...

lol
xd

Deklica pravi ...

mislim fjolla, kako prašanje .^^

eva, itak da nigdar ne ostaneš brez njih, ne? <4

love you guys <4

eva. pravi ...

Ah...ka pa vam je.^^