sreda, 1. oktober 2008

1.

Ja to je zdej prva objava.

Moj opis je že itak na desni strani in me je opisala moja najbulša prjatlca. Drugač pa mam ta blog zato da bom lahk uživala v pisanju in razmišlanju, branju komentarjev in v branju drugih, vaših blogov :) Upam da vam bojo moje objave fšeč in da bote uživali v branju mojih objav.



Vaša draga...




Polona***

9 komentarjev:

Deklica pravi ...

Polona dobrodošla :)


Fajn je da maš tut ti blog <33

rada te mam največ <33333

Polona* pravi ...

Hvala Hana :)


rtm <3

eva. pravi ...

Polonaa.<3

Dobrodošla v zamorjen klub blogarou. (: Am...sej se vidi, da ti je Hana pomagala blog nardit. (:

Am...dober link bloga. Pesem sladkišeka mojega (Jesse McCartney, da ne bo pomote, XD)

AleNkaa pravi ...

Polona..! dobrodošla med blogarji... ;)

užiwii... baay*

fjolla pravi ...

polona, dobrodošla, ne!

rtmfffffffffff*

eva. pravi ...

Veeeeč objav!

Dora pravi ...

Polona če maš blog pol tut piši kej objav ne? :)

eva. pravi ...

NE DELA JI INTERNET!!

eva. pravi ...

To objavo je napisala Hana!!! Je tak? (: