nedelja, 19. oktober 2008

Sobota:)

Z Evo smo se zmenle da pride k men in da bomo kolesarle in nato šle v Brežice ampak smo se sam odločle da gremo v Čateške. Z nami je šla tudi moja soseda Kaja Budič.Škoda da ni še šel Rok (: (Se je blo treba učit ane :D).
Ko smo prišle v čateške smo najprej odšle k moji mami.Ker nas je zeblo(Smo mele nose kot Rudolf) smo se šle gret k ''Čateškem škratu''!Tam smo se malo pogovarjale in jedle mandarine(Njamii :D ).Ko smo odhajale domov smo se ustavile pri Kaji.Tam mi je ona pokazala svojo psičko Zalo in še ''trike'' pri karateju! Super ti gre Kaja :D. Medtem časom ko mi je Kaja kazala se je Eva ''obešala'' po gugalnici.Ko smo prispele k meni domov sem ji jaz razkazala svojo hišo ker ni bila še nikoli pri meni! Hitro je minil dan.Ampak bomo ponavljale sam ko bo bol toplo ane :D!

10 komentarjev:

eva. pravi ...

Bol toplo?

Ne vem, če bo še kej (preveč) toplih dni. Lahko pa ponavlamo na snegu, pa ne z kolesi ampak kr na nogah. <3

Prenova...rox (ampak jst ti bom nardila bulšo)

fjolla pravi ...

lepo!

rtm*

fjolla pravi ...

komentiri kej na mojem blogu, ne?
če je sploh kej za komentirat!
al je pa preveč tega, pa se ti ne da pisat

rtm*

fjolla pravi ...

ja, pa še to
ka ti se družiš z hano?

eva. pravi ...

Ja, druži se.

Zaka pa se ne bo?<3

fjolla pravi ...

eh, kr tak sm misnla, da se ne druži z njo.

eva. pravi ...

Zaka pa?

Deklica pravi ...

ej polona zaka maš že ceu teden zaseden telefon? (:

<3

eva. pravi ...

Ka sem ji jst rekla naj ga iskluči.




















Hecam.

Polona* pravi ...

ja sej si mi rekla ti eva da naj si ga izklopim ker je kao hana tečna sej se hecam
Polona<3